Kolekcje


Energetyzująca kolekcja Yerba Mate Wild Power to znane już smaki, a także nowości, wśród których z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Poczuj jedność duszy i ciała z Mate Yoga, zachowaj jasność umysłu z Mate IQ bądź zatrać się w jagodowej Mate Very Berry – w zależności co lubisz, do dyspozycji masz aż 10 wykątkowych smaków.


W salonie OCHNIK dostępne są już pierwsze modele kolekcji wiosna-lato 2018. Oryginalne fasony i unikatowe detale umiejętnie łączą modowe trendy z ponadczasową klasyką. Zwiastun najnowszej kolekcji urzeka subtelną delikatnością pastelowych barw zestawionych z wyrazistym granatem. Wszystko to sprawia, że z niecierpliwością odliczamy dni do zbliżającej się wiosny!

Pełna kolekcja wiosna-lato 2018 trafi do sprzedaży na początku marca.


Marka SiNSAY wystartowała na swoim kanale Instagram z kampanią naładowaną prawdziwym girl-power. Seria zdjęć zrobionych w Kapsztadzie opowiada historię czterech wyjątkowych dziewczyn z unikalnym stylem, własną pasją i… supermocą.


Nowy EDIFICE EQB-800 zachwyci nie tylko fanów chronografów i dobrego stylu, ale także wielbicieli wyścigów samochodowych i motoryzacji. Emanuje nieskazitelnym designem, na który składają się pieczołowicie zaprojektowane detale oraz technologia i jakość. Zegarek sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających zarówno na torze wyścigowym jak i poza nim.


Wiosenna odsłona Solar jest fuzją eleganckiego stylu z intensywnymi barwami. To właśnie kolor stanowi główny trend nadchodzącego wiosenno-letniego sezonu. Zgodnie z nim kolekcja S/S18 zachwyca soczystą i energetyczną paletą.


Jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek po raz drugi została twarzą kampanii Solar. Julia Banaś prezentuje kolekcję marki na sezon S/S 2018.

Wiosenna kampania Solar to fuzja eleganckiego stylu z intensywnymi barwami. Zdjęcia, które zostały wykonane na służewieckiej loży zaprojektowanej w duchu modernizmu, przepleciono fotografiami ze studia. W obu sesjach wystąpiła zjawiskowa Julia Banaś.


Jedna z najładniejszych kolekcji własnie dotarła do salonu Olsen! Granat, biel, srebrzysta szarość i koralowa czerwień w marynistycznej oprawie, a wszystko w szerokiej rozmiarówce od 34 do 48. Zapraszamy!


Marka Sinsay świętuje Dzień Zakochanych, prezentując mini kolekcję ubrań oraz akcesoriów z wizerunkiem Mickey Mouse. Utrzymana w różowo-brokatowej kolorystyce linia to doskonała propozycja na to wyjątkowe święto.


 

W 2018 roku, G-SHOCK wypuści na rynek małą armię specjalnych, urodzinowych egzemplarzy. Pierwsza, jubileuszowa kolekcja, która otwiera paletę wyjątkowych modeli to 4 zegarki –   GG-1035A-1A, GA-735A-1A, GA-135A-1A. GA-835A-1A.


W 2018 rok francuski dom mody wstępuje w zniewalającym stylu. Do palety damskich zegarków dołączają cztery nowości, które urzekają kompozycją barw. KEA to kolekcja inspirowana niewielką grecką wyspą o tej samej nazwie, pełną słońca z ciekawym antycznym krajobrazem. Zaczerpnięty z tego urokliwego miejsca powab i czar wprost wpleciono do nowej linii zegarków Lacoste.

 

 

 


Pierwsza w tym roku kolekcja specjalna Medicine Elder Terrors zabiera nas do mrocznego świata pradawnych polskich legend. Grafiki na koszulkach, które wyszły spod ręki gdyńskiego ilustratora Krzysztofa Wrońskiego, nawiązują do ciemnej strony folkloru Pomorza: do przekazywanych z pokolenia na pokolenie opowieści o mroku czającym się tuż za miedzą, o czarownicach, które urzędowały wśród bagien, o wilkołakach i powołującej ich do życia czarnej magii czy o omszałych kamiennych kręgach, bez wątpienia będących dziełem pradawnych gigantów.


Praca wymaga odpowiednich stylizacji, które podkreślają profesjonalizm. W wielu firmach obowiązuje dress code, który ogranicza dozwolone kroje i kolory. Polska marka Solar w sezonie F/W 2017/18 udowadnia jednak, że elegancja nie musi być nudna, a biznesowy look może być kobiecy i wyszukany. Podstawą udanego stroju do pracy jest stonowana kolorystyka. Odcienie szarości, bieli, czerni i granatu idealnie sprawdzą się w biznesowych stylizacjach i zawsze będą wyglądać profesjonalnie.

Strony