HalfPrice – nowa marka debiutuje w Płocku

HalfPrice – nowa marka debiutuje w Płocku

Na początku maja ruszyła nowa sieć handlowa w kategorii off-price, w której klienci mogą znaleźć szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Jeden z pierwszych sklepów nowego konceptu powstanie w Galerii Wisła w Płocku. Jego otwarcie zaplanowane jest na 13 lipca. Sklep HalfPrice to interesujący i nowoczesny koncept, który jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę Galerii Wisła.

Wielkopowierzchniowy dwupoziomowy sklep nowej marki znajdować się będzie w sąsiedztwie szklanej kopuły, czyli centralnego punktu Galerii. W HalfPrice klienci znajdą odzież, obuwie, zabawki, akcesoria i kosmetyki, a także szeroką ofertę dekoracji i dodatków do domu. Przyjęty model biznesowy sieci umożliwia konsekwentne zwiększenie bazy produktowej, która będzie zapewniać wysokiej jakości asortyment przy jednocześnie atrakcyjnych cenach. Kolekcja marek w HalfPrice będzie stale powiększana. Klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jesienią klienci HalfPrice będą mogli zrobić zakupy również przez Internet. Sieć należy do Grupy CCC. Otwarciu nowej sieci towarzyszy kampania reklamowa, stworzona przez fotografa Antona Gottloba oraz reżysera Daniela Jaroszka. Przed obiektywem stanęło wielu modeli i modelek, m.in Anna Jagodzińska. Więcej informacji o nowej sieci dostępnych jest na stronie www.halfprice.eu

Dzięki skali przedsięwzięcia, jakim jest otwarcie kilkudziesięciu salonów HalfPrice, klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom – informuje Joanna Czyżewska, Dyrektor Sprzedaży HalfPrice.

Udostępnij

Start typing and press Enter to search